diumenge, 20 de febrer del 2011

Àlbum de fotos pas a pas





Enquadernació Belga





Taller d' enquadernació Tapa Plana (19 de febrer de 2011)





Aquest dissabte hem fet al taller a la galeria aDa d' enquadernació amb l' Albert, Marisa, Merche, Elena, Piluca, Mª José, Ana i jo!! ha sigut un dissabte intens, de molta feina, bé ja ho sabeu com sempre, m'ho he passat molt bé ! el grup ha sigut molt maco, amb moltes ganes de passar una bona estona i desconnectar del exterior ;i dono les gràcies per la oportunitat que m'han donat de poder fer el que m'apassiona : el món de l' enquadernació i ensenyar. Espero poder fer-ne més i més i més.

Fins el propeeeeeerrrr tallerrrrr!!!!!

La galeria aDa, ja ho vaig comentar, es lloga i si tens ganes de ensenyar i fer algun taller interessant, ho pots fer, només t'has de posar en contacta amb la galeria i FET!! el preu es de 50 Euros al matí i 100 Euros tot el dia.

Este sabado he hecho el taller de encuadernación en la galeria de arte aDa con Albert,Merche, Marisa, Ana, Elena, Mª José y Piluca.
Ha sido un sábado intenso, con mucho trabajo, bueno ya lo sabéis, como siempre!, me lo he pasado genial, el grupo ha sido un encanto, con muchas ganas de pasarlo bien y desconectar del exterior y les doy las gracias por la oportunidad que me han dado de poder hacer lo que me apasiona el mundo de la encuadernación y enseñar , espero poderlo hacer más y más veces.
Hasta el próximoooo!!!
La galería de arte aDa, ya os lo comenté que se alquila por horas y si tienes ganas de enseñar y hacer un taller interesante, lo puedes hacer, sólo tienes que ponerte en contacto con la galería y HECHO!! el precio es de 50 Euros toda la mañana o 100 todo el día.